sâmbătă, 2 ianuarie 2010

M-am enervat!!!


Pentru ca zi m-am plictisit la culme, am incercat sa mai citesc din posturile mai vechi ale blogurilor pe care le urmaream. In timp ce rasfoiam si incercam sa gasesc ceva care sa ma faca sa citesc cu placere, am dat peste pantofi, posete, bluze. E ok sa fii la moda dar uneori vbim prea mult despre ele. Eu deja sunt intoxicata. Trantim acolo niste poze si scriem max un rand iar apoi vin sute de comentarii de genul OMG, TO DIE FOR, AMAZING....bla bla. Si am facut o constatare. De fapt, eu intru, scriu un rand cuiva, cuivaul ala intra la mine, nu are timp sa citeasca, baga una din onomatopeele anterior mentionate si uite-asa ne invartim in cerc. Cred ca uitam pentru ce e blogul...sau poate nu stiu eu prea bine dar in opinia mea umila, eu fac un blog, scriu pe el ce-mi trece prin cap si ma bucur cand cineva intra, citeste ce el acolo scris si face un comentariu pentru ca i-a placut postul. Ce rost mai are sa scriem cuvinte daca transformam totul intr-o leapsa? Drept urmare, m-am dezabonat de la aproape toate blogurile pe care le citeam si in care totul era condus de marci de pantofi si posete si am ramas cu 2-3 in care pot citi si cuvinte, povesti dragute, opinii personale. De acum inainte voi citi doar ceea ce-mi place, voi posta doar ceea ce-mi place si voi pune opinii si posturi cat mai personale. Voi incerca sa nu mai semene blogul atat de mult cu toate celelalte. Poate nu voi reusi, dar voi incerca cu siguranta.
Va rog sa ma contraziceti daca am spus lucruri neadevarate.
Pe curad!

Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

3 comentarii:

  1. hahaha tocmai de aia am scos si eu the comment section . simteam ca lumea imi scria comentarii doar sa ma duc si sa le scriu inapoi. era totul prea fals. si nu mai aveam timp sa fac jocul asta. so e mai bine asa. oricum postam ce doream eu chiar daca altii miar fi zis ca le place sau nu so who cares what they say? imi place idea de a vedea ceva mai personal de acuma in colo. si eu mam saturat sa citesc bloguri care doar fac reclama la o anume colectie sau parfum sau pantofi or whatever. mie imi plac blogurile personalizate, atunci cand le citesc simt ca cunosc persoana din spatele blogului. celelate ma plictisec cumplit.
    anyways astept sa vad lucrurile tale noi.
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  2. dap, asa e
    ideea e ca nu inteleg nimic din omg si lovely pictures
    am impresia ca nimeni nu citeste iar daca numeni nu citeste ce rost mai are sa intre pe blog?

    RăspundețiȘtergere