marți, 18 decembrie 2012

Wow! Cine nu si-ar dori asemenea pantofi!

Salutare,

Dupa mai bine de 3 ani de pauza am decis sa-mi reiau activitatea pe blog. Ce-i drept, mi-a lipsit cumplit. Imi amintesc cata placere imi facea sa descopar site-uri dragute si sa le partajez cu cititoarele mele drage.
Ei bine, reincep azi!

Iata ce-am descoperit eu in aceasta seara: Oceanoo7


Pentru cei care nu stiu inca cine este Oceanoo7 am aflat ca este un designer care-a lucrat timp de sapte ani pentru Kenzo  si ca din 2010 are deja propriile colectii.
Prima sa colectie se numeste OceanoRoses si a fost lansata la Paris. Desi blogul sau este saracut in poze o sa fiti surprinse sa aflat ca raspunde cititorilor sai care au intrebari legate de minunile create de el.

Fara sa mai spun prea multe va las sa-i vizitati site-ul si sper ca postarile mele sa apara ceva mai des decat o data la fiecare trei ani :) .

O seara minunata!


Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

Un comentariu: