sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Handmade by me

Salutare,

Incep postarea prin a va ura sanatate si multe realizari pentru anul 2013!

Pentru ca suntem la inceput de an mi-am propus sa fac o pauza din a vorbi despre ce fac altii si sa va prezint ce fac eu.



In urma cu aproape 2 ani tot incercam sa-mi gasesc un hobby numai al meu, care sa ma ajute sa uit de stresul de la munca, de tigari, samd.

Atunci mi-a venit ideea. Stiam ca in magazine se gaseste o plastilina din care multe fete isi confectionau accesorii si care se intarea prin coacere.



La inceput nu a fost decat o joaca pana cand colegele de la munca mi-au propus sa pun totul pe un blog si sa le vand.



Zis si facut. Asa a luat nastere Figurine Amuzante. Acolo pun eu tot ce-mi iese din maini atunci cand am inspiratie si rabdare.



Cam atat pentru azi. Sper sa va placa 'figurinele' mele.





Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

Un comentariu: