miercuri, 17 iunie 2009

Delight by design

Salutare,
Azi as vrea sa va prezint un blog care-mi place si-l tot vizitez de ceva timp. Se numeste Delight by Design. Din punctul meu de vedere este un super blog cu un super continut. Incepe cu decoratii interioare, continua cu arhitectura, accesorii si moda.
Primele 2 fotografii le-am postat pentru ca sunt rochii pe gustul meu iar urmatoarele reprezinta 2 imagini ale casei perfecte din viziunea mea.
Va recomand sa vizitati site-ul. Pe curand!






Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

6 comentarii:

  1. i would wear that white dress in a beat. does she make them? god its simple but at the same time there is such an edge to it. love love love.
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  2. Super designul de interior. Imi plac mult piesele din fier forjat. Au au aer french!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte multe minunatii pe site-ul acesta! Rochia alba e superba!

    RăspundețiȘtergere
  4. Gorgeous! I love the green dress!

    xoxox,
    CC

    RăspundețiȘtergere
  5. I love both those dresses!

    I would very much like to have that kind of balcony to eat my breakfast/dinner there and sleep in that beautifully made bedroom.
    Just lovely dear.

    RăspundețiȘtergere