duminică, 29 martie 2009

Bakers Shoes

Salutare,
Cred ca pana la urma voi transforma blogul asta intr-unul dedicat pantofilor.
Anyway, am descoperit Bakers Shoes , un alt magazin online de pantofi. Ce-l deosebeste de celelalte este diferenta mare de pret. Am selectat patru dintre articolele care mi-au placut cel mai mult.
Enjoy!




Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

5 comentarii:

  1. So cute!
    Thanks for putting me on your blogroll and following me - I am honored :)
    Am going to add you to my Fellow Fashionistas right now!

    xoxox,
    CC

    RăspundețiȘtergere
  2. bakers shoes are the best. i loved tha black fringe balmain look alikes they had last season. they were to die for.
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  3. these are great love the third most!
    muah x
    Marian

    RăspundețiȘtergere