marți, 31 martie 2009

Emma's Bridal Jewelry

Astazi sunt "reloaded". Deja sunt la al treilea post. De data asta am revenit cu picioarele pe pamant si mi-am propus sa va arat niste accesorii mai parctice. Am depasit faza cu arta, creatii si ideile revolutionare.
Anyway, site-ul dupa care am preluat pozele se numeste Emma's Bridal Jewelry. Dincolo de accesoriile pe care le comercializeaza, sub categorii sunt diverse sfaturi care sa ne ajute sa ne alegem accesoriul care nu se potriveste cel mai bine.





V-am pupat!

Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

2 comentarii:

  1. who doesnt love pearls? they are so classic, timeless and beutiful. i love them. i stole my mom's collection when i was still in highschool. she had to go and buy some new ones for herself.

    RăspundețiȘtergere
  2. Are dreptate The Fabulous girl...perlele sunt frumoase si nu se demodeaza niciodata, iar pentru mirese pot fi o alegere stilata si sigura.

    RăspundețiȘtergere