vineri, 6 martie 2009

Handmade Forever

Salutare tuturor,
In ultima vreme am fost destul de ocupata dar nu am uitat niciodata de blogul meu drag.
Iata cu ce noutati vin azi. Nu stiu daca mai are rost sa va spun unde am gasit brataricile de mai jos, dar imi plac la nebunie. Daca va plac si voua la fel de mult o sa gasiti site-ul in spatele fotografiei, dupa cum v-am obisnuit.

Creatiile apartin tinerei designerite de accesorii si hainute Dana Dinu. Colectia aceasta este dominata de culori jucause, toate avandu-si inspiratiile in Africa.










Dragele mele, eu va urez vizionare placuta, un week-end cat mai linistit si nu uitati ca astept parerea voastra!

Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

3 comentarii: