sâmbătă, 16 mai 2009

Ajutor!!!

Salutare dragele mele,
Asta nu e un post obisnuit ci un strigat de ajutor. Eda, Mina si restul fetelor ale caror bloguri le citesc cu atata placere, daca nu fac commenturi asta nu inseamna ca nu va citesc fiecare post. In utima vreme am o problema cu postarea commenturilor. Mi se intampla acelasi lucru care s-a imtamplat cu blogul meu. Nu pot posta commenturi. Le scriu dar cand apas butonul de postare nu se mai intampla nimik. Daca ati mai trecut prin asta si aveti un raspuns pentru mine, va rog sa nu ezitati.
Multumesc

3 comentarii:

  1. Thanks for your comment, darling :)

    xoxox,
    CC

    RăspundețiȘtergere
  2. dont worry i understand. maybe send blogger an email saying this is happening to your blog. i always do that when i get techical problems. the trick is to seem really bitchy about it and really fed up. if u seem nice they somtimes dont do anything.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu ce sa zic...cred ca o mai ia razna blogspot-ul din cand in cand. Mie mi s-a intamplat sa mi se schimbe fontul singur, dar nu mi-am dat seama din ce cauza...iar apoi si-a revenit singur. De comentarii, nu stiu...nu am patit pana acum asa ceva. Imi pare rau ca nu te pot ajuta.:(

    RăspundețiȘtergere