luni, 25 mai 2009

Cu fete in oras

Ieri am fost cu fetele la film si am hotarat ca inainte de fil sa dam o tura prim mall. Nu a fost mult pana am gasit o pereche de pantofiori mai sport. Aveam unii negri de piele, dar toata lumea ma sfatuia sa renunt la ei. E drept ca-i aveam din facultate dar erau preferatii mei la capitolul confort.

Si asa am agsit pantofiorii din imagine. Telefonul nu a scos chiar nuanta lor de rosu. Seamana mai degraba cu a doua fotografie. O sa urmez patternul Edei si-o sa va spun cate ceva despre ei:





Imi plac pentru ca:
Sunt rosii
Sunt foarte usori
Sunt din piele
Au piele si in interior
Nu sunt foarte sport. Pot pacali usor cu ei daca-mi pun o camasa si blugi.

Nu-mi plac pentru ca:
E nevoie de incaltator ca sa-i pot pune in picioare
Imi coloreaza sosetele

Ce parere aveti?

8 comentarii:

  1. they are very cute. its your favorite colour.i'm happy i actually got to see something from your own closet.
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  2. btw i gave u another award. check my blog

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi plac. faptul ca au pilele la interior ma incanta la max. eu sunt in extreme: cand sunt xecesiv de eleganta cand f sport
    imi plac mult. sunt f comozi. ma prezint imediat la revendicarea premiului. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte draguti! Sa ii stapanesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. au fost 250 lei
    atentie ca pe pret scrie 320 lei
    e gresit
    trebuie sa spui la casa ca i-ai vazut la plaza cu 250 si e ok
    eu era sa ma pacalesc

    RăspundețiȘtergere