sâmbătă, 23 mai 2009

Pentru cei care sunt in pana de idei

Salutare,
Azi am pierdut o gramada de timp pe un site dedicat celor cu mai putina imaginatie. In categoria asta intru si eu. Cred ca sunt genul de persoana careia i-ar placea sa faca multe chestii ingenioase dar care ori se pierde pe drum cu prea multe idei sau lipsa de timp, ori abandoneaza din cauza fricii de reactia celorlalti.
Azi va propun un site mai mult decat ingenios. Se numeste Design Sponge si va las pe voi sa-i dati notele.
Pe curand!


Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

5 comentarii:

  1. So fun!
    And that red crochet bikini you linked was soooo gorgeous!

    xoxox,
    CC

    RăspundețiȘtergere
  2. that does seem to be like a very unique indea. picni in a suitcase. I am lucky though that Vancouver is not a mass of concrete and there are plenty of green spaces nearby where I can go and have a true picnic.
    btw de ce ti-ar fi fost frica sa cumperi fusta aceea? nu mi se pare nimica riscant la ea. mi-ar placea sa vad care e stilul tau. ar trebuii sa consideri din cand in cand sa posesti un outfit. mi-ar placea foarte mult sa vad cum asortezi hainele.
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt ciudata si nu-mi asortez hainele. de cele mai multe ori port negru: fuste midi si stranse. genul m. monroe.
    nu cred ca am ceva verde in garderoba iar in poza mi s-au parut 2 fuste suprapuse

    RăspundețiȘtergere
  4. Este foarte interesant site ul.SUnt bune ideelile pentru oamenii stresati,tensionati...Inca nu am probleme,dar cine stie,pe viitor cu ce nebuna ma voi alege:)).Stai aproape in caz ca...:D
    kiss

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte simpatica ideea cu servieta!

    RăspundețiȘtergere