vineri, 27 februarie 2009

Despre viata de zi cu zi

Lasand la o parte moda si toate posibilitatile la care la gasim zi de zi ca sa ne facem frumoase, va propun sa cititi un articol, cat se poate de realist si dur, despre viata de zi cu zi din India.
Blogul se numeste Shobhaa De. Va recomand sa va rezervati cinci minute si sa cititi ce are de spus autoarea despre modul lor de viata. Pe mine m-a pus pe ganduri si, judecand dupa numarul de comentarii care au precedat acel articol, se pare ca nu am fost singura.

Va doresc o lectura cat mai placuta!
Astept opiniile voastre

3 comentarii:

  1. Multumesc din suflet pentru acest post! Am citit multe lucruri despre India si sper ca intr-o buna zi sa ajung sa o vizitez. E crunt ce se intampla acolo si in alte colturi din lume. Tenacitatea si forta interioara pe care am simtit-o in articolele lui Shobhaa De ma fac insa sa sper intr-o lume mai buna. Multumesc inca o data pentru ca mi-ai atras atentia asupra acestui blog!

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt intr-o cautare de lucruri noi
    am crezut ca merita pentru cateva momente sa incetez sa ma mai gandesc la moda si sa deschid ochii, ca sa vad ce se intampla cu adevarat in lume
    e foarte trist, dar e o lectie pentru noi, toti cei care ne plangem fara motiv
    oamenii astia nu se mai plang, ei incearca sa schimbe ceva si spera intr-o lume mai buna
    o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. A meritat, intradevar.Cand citesti asa ceva, nu te mai intereseaza ce pantofi porti si cand apare ultimul numar din Vogue. Incepi sa realizezi cat de superficiali suntem uneori. Povestile acestea de viata merita spuse mai departe. Chiar daca nu avem resursele necesare sa schimbam ceva imediat, faptul ca putem constientiza gravitatea situatiei e un fel de castig, o imbogatire a personalitatii noastre. Si cine stie, poate intr-o zi vom putea schimba ceva. Multumesc inca o data ca mi-ai atras atentia asupra acestui blog.

    O seara placuta si tie!

    RăspundețiȘtergere