vineri, 27 februarie 2009

Hainute si accesorii pe gustul meu

Se vede ca am lipsit mult pentru ca am acum nu ma mai pot opri din postari. De data aceasta am gasit un alt site care, parca a fost facut special pentru mine. Toate hainutele si acesoriile de acolo sunt pe gustul meu. Site-ul se numeste 7 For All Mankind.
Iata cateva exemple din articolele comercializate:




Sper sa va placa articolele alese de mine :)

Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

4 comentarii:

  1. Thanks for visiting my site. I wish I knew Romanian, so I could read yours.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am incercat hainele lor niciodata. am avut blugi de la ei. stateau destul de bine. pana mam ingrasat si a trebuit sa ii dau la prietenele mele foarte skinny. purtam size 24. Gone are those days!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. cunosc senzatia
    si eu am renuntat la o gramada de hainute care-mi placeau din cauza kilogramelor
    e frustrant!

    RăspundețiȘtergere
  4. extrem de frustrant. every day i find clothes in my closet that don't fit me but i just can't get rid of them. actually the jeans i am wearing in the latest post are too tight as well. i barely got into them.

    RăspundețiȘtergere