vineri, 27 februarie 2009

Rochite de vara

Salutare,
Am revenit dupa o absenta de 4 zile. Pierdusem putin legatura cu civilizatia pentru ca am avut un proiect destul de dificil si cu un deadline nerealist.
Dar acum am terminat si am postat ceva nou, dupa cum v-am obisnuit.
In urma cu cateva momente am descoperit un nou site de moda. Se numeste Fashion Spy. Cu mare regret va spun ca in afara de poza de mai jos nu am reusit sa aflu mare lucru despre site-ul acesta. Pentru catalogul cu colectia integrala se completa un formular specific si bla bla
Nu am avut rabdare. Deocamdata ma multumesc cu cele 2 rochite (stanga si dreapta), care mi-au placut.

Sa aveti un week-end cat mai placut!


Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu