vineri, 20 februarie 2009

O noua abordare a stilului vintage

Salutare,
Mi-am propus ca pe fiecare zi sa impartasesc cu voi lucruri pe care le descopar. Ei bine, ieri am gasit un blog foarte dragut de vintage. Ii apartine Ritei, o persoana pentru care amintirile si istoria familiei ei ocupa un loc foarte important. O parte dintre articolele prezentate pe blog sunt pictate manual.
Am sa va arat cateva piese care mi-au placut:





Va invit sa-i butonati blogul. Daca nu sunteti amatori de vintage, cu siguranta povestea ei si a familiei ei va face din timpul petrecut pe blog o lectura placuta.

Pe maine!


Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

Un comentariu:

  1. cu siguranta bunul tau gust este impecabil; eleganta acestor obiecte te invita sa fii mai bun, sa te perfectionezi

    RăspundețiȘtergere