marți, 7 aprilie 2009

Acne Studios

Azi sunt vrednicutza ca o furnicutza :). Am inceput sa ma joc cu cuvintele la fel ca prietena mea Dana. Anyway, Acne Studios e tot unul din taburile salvate in bara de Mozilla si pe care m-am hotarat sa-l disec azi si sa va arat si voua cam ce-am gasit eu frumos pe el.
Unele lucruri de acolo sunt destul de ciudatzele pentru gusturile mele dar am gasit si lucruri frumoase, purtabile, cu o anumita unicitate.
Mi-au placut la nebunie modele de genti iar incaltamintea este "atat de" pe gustul meu.
Enjoy the pictures!






Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

8 comentarii:

  1. i also really love the green motorcyle jacket.
    would totally wear that
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac foarte mult platformele roz:x

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place gecuta verde, dar nu-mi dau seama ce este in cea de-a treia fotografie. E un plic?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da Eda, in a treia fotografie este o gentuta plic. mi-a placut foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  5. Gata, m-am lamurit.E dragut, dar poza e facuta un pic cam ciudat...pare lipit de fundal.:)

    RăspundețiȘtergere