marți, 7 aprilie 2009

Mac Cosmetics

Salutare,
De cateva zile tot salvez tab-uri in bara de internet in speranta ca voi ajunge sa citesc cat de cat anumite informatii. Desigur ca pana ajung eu sa citesc ce-mi propun, informatiile de actualizeaza si raman in urma. Acum am dat o tura pe Temptalia, unde am gasit cateva informatii despre cosmeticele Mac. Deja au devenit un mit la noi. Toata lumea vorbeste despre ele dar nu-i chip sa le gasesti in vreun magazin din Romania.
Uitandu-ma la preturi mi-am dat seama ca nu sunt chiar cele mai accesibile dar nici cele mai scumpe. Avem numeroase exemple de cosmetice care costa o gramada de bani si nu fac nici pe departe ceea ce promit. Dincolo de frumusetea exterioara Mac promite o piele mai sanatoasa, mai putine riduri, filtre UV s.a.m.d.
Cine le-a incercat si cine imi da un feed-back? Sunt curioasa daca daramam mitul sau chiar sunt o alegere buna.


Pe curand!

Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

5 comentarii:

  1. i have used them. they are a canadian company but now they went really big. they are the kings of makeup in my opinion. they have so much variety. the best if you can go to their counter and they do free makeup on you and stuff. their stuff is not super cheap but is considerd the most inexpensive quaility brand here. if u want something let me know i can get it for u. the MAC store is 2 minutes from my house. their stuff does tend to me a bit show girl, like a lot of sparkles and strong colours but they also have the natural stuff. there is a bit to satisfy everyone's tastes i think.
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumesc mina
    pai o sa iti spun cand se apropie venirea ta

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu cateva cosmetice Mac si sunt ffffffffffffffffffff multumita de ele. Nu sunt ieftine, dar sunt foarte bune. Astept de cativa ani sa apara si in Romania. Din cate stiu eu nu se gasesc in magazinele noastre.

    RăspundețiȘtergere
  4. M,ajoritatea produselor pe care le folosesc sunt de la MAC si sunt cumparate ori din germania ori din usa.Scriu saptamanal review-uri despre aceste produse pe blog-ul meu www.afroditashop.blogspot.com si pe deasupra mai si fac concursuri lunare la care se pot castiga produse originale MAC,Urban Decay, Smashbox etc.

    RăspundețiȘtergere
  5. MAC rules! sunt extraordinare si pentru toate gusturile. astept cu foarte mare nerabdare sa-si deschida si in Romania un magazin monobrand. pana atunci ne descurcam cum putem. eu sunt fan paint pots si fonduri de ten de la MAC. iar fardurile nu mai spun, sunt cele mai bune.
    www.beautysak.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere