marți, 21 aprilie 2009

The return...

Salutare,
Din pacate am fost absenta in ultimele zile. Am avut cateva probleme de sanatate care m-au facut sa-mi reconsider stilul de viata si m-au determinat sa am mai multa grija de corpul meu.
Ca sa ies putin din starea in care sunt am ales ceteva modele dupa IntermixOnline, care sa-mi sa ma faca sa ma gandesc la lucruri frumoase. Am inceput cu doua inele jucause si am continuat cu cateva articole foarte pe gustul meu.
Pe curand!













Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

7 comentarii:

  1. that bag.... that ruffled beige bag.... is so damn amazing. i love it so much!
    xoxo
    mina

    P.S. glad u are feeling better and that u have decided to change your lifestyle accordindgly. very smart of u.

    RăspundețiȘtergere
  2. ca de obicei reactionezio cel mai repede la posturile mele. ma bucura mult lucrul asta. si mie mi-a placut mult gentuta bej. dar cel mai mult mi-a placut primul inel. e tare funny :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca te simti mai bine acum!Un stil de viata sanatos ar trebui adoptat de fiecare dintre noi...chiar daca e mai greu la inceput, pe parcurs vei vedea ca te simti mai bine daca mananci sanatos, faci sport, te stresezi mai putin si gandesti pozitiv.

    Foarte dragute alegerile tale( ca de obicei).

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Eda, ma simt mai ok dar trebuie sa fac niste analize mai detaliate iar de endoscopie nu scap. Sunt down... cred ca voi incepe sa manc dimineata, sa fumez mai putin si o voi lasa mai moale si cu junk food-ul

    RăspundețiȘtergere
  5. Saracuta de tine!:( Sper ca toate analizele sa fie ok si iti tin pumnii la endoscopie...sa incerci sa ii convingi sa iti faca anestezie. E mai usor de suportat asa. Cat despre mancat dimineata, fumat putin si no to junk-food, gandeste-te la ele ca niste investitii in sanatatea ta. Merita sa faci un efort pentru a evita sa ai probleme in viitor! Insanatosire grabnica si "capul sus"! Trebuie sa fii optimista si increzatoare.

    RăspundețiȘtergere
  6. i love the rings. they are so cute. I love teh little bee.

    RăspundețiȘtergere