luni, 6 aprilie 2009

SunGlasses

Salutare,
Daca-mi place ceva mult pe lumea asta, sa stiti ca-mi plac ochelarii se soare. Si nu orice fel de ochelari de soare dar cei de "musculitza". Cred ca Mina stie cel mai bine. De cate ori ii laudam cate-o tinuta incepeam cu ochelarii de soare.
Mai jos am pus o selectie semnata de Alviero Martini si Guess. Produsele sunt luate de pe 4EverShop. Enjoy the pictures!






Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

6 comentarii:

  1. oh yes i know the musculita sunglasses. my flight attendant friend called me audrey hepburn with mosquito sunglasses. to her i look like audrey hepburn i guess.
    i'm glad u like mine. mine are cheap ones from h&m. the first pair look the most like mine i think.
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  2. ai tai sunt fff frumosi! mie imi pl prima si a treia pereche. am unii asemanatori de la cavalli, dar m-am obisnuit cu ei si acum vreau altii. stiu, sunt rea! dar noi asa suntem, nu? mereu vrem ceva nou

    RăspundețiȘtergere
  3. In my opinion, if you want quality and fashionable sunglasses or eye glasses, buy a pair of Italian ones. Prada, Versace, Dolce & Gabbana, Gucci, are the most famous brands in what eye wear is concerned.

    RăspundețiȘtergere
  4. These are some really nice pairs of sunglasses. Many people are crazy about sunglasses and would buy some no matter the price.

    RăspundețiȘtergere
  5. When it comes to fashion, I'm not so much into sunglasses, but more into colored contact lenses.

    RăspundețiȘtergere
  6. I gave up sunglasses a long time ago. I prefer contact lenses, especially because they are colored and cheap.

    RăspundețiȘtergere