joi, 23 aprilie 2009

Jocul de-a reducerile

Salutare,
Astazi am luat la "puricat" site-ul ShopBop. Am vazut o gramada de reduceri pe acolo dar parca tot nu sunt preturi de criza. Un pic cam mari pentru vremurile de acum. Am facut o mica selectie de modele care mi-au placut mie si am incheiat cu o pereche de cizmulitze mai indraznete.
Pe curand!















Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

6 comentarii:

  1. such cute feminine dresses. i really like the grey pencil wrap skirt. that is my favorite.
    the boots are intense. but i would wear them if i got them as a present. dont think i would buy them though.... or maybe.

    RăspundețiȘtergere
  2. I love that green dress with only one shoulder - goregous!

    Trisch xo

    RăspundețiȘtergere
  3. I adore shopbop and all your choices here, especially the black and white striped dress!

    xoxox,
    CC

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce imi faci tu mie...Cum sa ma abtin eu sa cumpar haine daca vad numai minunatii aici?! Nu stiu cum am reusit de am nimerit din 2 clickuri in butique-ul lui Sergio Rossi si acum visez numai sandale..:)

    RăspundețiȘtergere
  5. dac-ai sti tu eda prin ce chinuri am trecut eu azi la mall-ul din baneasa. am vazut o gramada de lucrusoare care nu ar sta rau in sifonierul meu. pana la urma m-am multumit cu niste cosmetice de la sephora. asa...ca sa nu zic ca ma intorc cu mana goala :)

    RăspundețiȘtergere
  6. hahaha. u girls are totally like me. i cant stand to come home empty handed. i tend to buy a small crappy thing just to satisfy my cravings sometimes.
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere