luni, 6 aprilie 2009

Disponibilizari si numiri in functie :)

I'm back again! :) Am aflat ceva si am zis sa nu tin doar pentru mine. Citind eu un articol micut din CatwalkQueen am aflat ca Marc Jacobs va renunta la imaginea celebrei sotii de fotbalist Victoria in favoarea Annei Hathaway ( cunoscuta din filmul "Diavolul se imbraca de la Prada").
Inca nu este oficial dar va invit sa cititi intregul articol pe Catwalk Queen.

Pe curand!




Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

5 comentarii:

  1. well seriously anne hathway is more marc jacob style. vicky posh cant truly represent his designs. they have a totally different fan base and style demographic i think.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gorgeous photos! I adore Vicky Becks!

    xoxox,
    CC

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte inteleapta decizia.Anne mi se pare mult mai frumoasa si delicata, in ultimii 2 ani cariera ei a fost intr-o crestere sustinuta, e din ce in ce mai mediatizata...pe cand Victoria are nevoie de o reinvigorare din mai multe puncte de vedere.Go Anne!:)

    RăspundețiȘtergere