miercuri, 22 aprilie 2009

Ce spuneti de putina arta?

Salutare dragelor,
Astazi am dat peste un site tare placut ochiului. Se numeste VirtualShoeMuseum si se pare ca exista inca din 2004. Meniul este destul de usor si complet, in sensul ca te poti juca cu culori, modele, nume de designeri pana ajungi la modelul care sa fie reprezentativ stilului tau. Eu am facut o selectie mai "artistica" de pantofiori.
Astept parerea voastra. Enjoy!





Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

5 comentarii:

  1. oh wow beautiful images. i especially love the one made out of a leaf!
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  2. wow este super site ul ,am ramas proasta cate idei noi,dar cei mai geniali mi s au parut niste tenisi care se desfaceau prin fermoar de talpa si ramaneau doar niste papuci.:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc pentru cuvintele frumoase.
    Sunetul vietii, este primul comment, nu? Bine-ai venit si sper sa-ti placa posturile mele

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos ar fi sa putem pasi doar pe frunze si flori!Parca ar fi incaltaminte pentru zane. Foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere