joi, 9 aprilie 2009

Bijuterii Jean- Paul Gaultier

Salutare,
Il stim cu totii pe excentricul Jean Paul Gaultier, nu? Spre rusinea mea eu am fost convinsa pana in momentul de fata ca acesta nu creeaza decat hainutze si parfumuri. Mare mi-a fost mirarea cand am dat peste accesoriile lui pe un magazin online. Temele alese de el sunt cam ciudatzele, in sensul ca mustele nu sunt insectele mele preferate, dar cred ca nu mi-ar sta rau cu primul colier sau cu acea bratara. Brosa cu carabus mi se pare superba.
Enjoy the pictures!






Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

4 comentarii:

  1. i love bug jewelery. the black cuff with the bug is my favorite. i would totally wear that piece.
    btw is your mom's friend a designer? i really hope i can come this summer. right now i'm unsure because i finish my exams so late so i have only 10 days really so i dont know if its worth it to come.
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  2. nu este designer, dar colaboreaza cu firme care produc pentru Debenhams si alte branduri mari. are un magazin foarte frumos si cu preturi foarte mici. Preturile sunt atat de mici pentru ca magazinul este in provincie. dar prietena mea imi aduce mereu lucruri care crede ea ca mi s-ar potrivi si sunt pe stilul meu. si mereu face alegeri bune. apoi, in doua zile reuseste sa vanda tot. deci trebuie sa ma misc repede mai tot timpul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. I love all of those - makes me think of the Chaumet Paris - Attrappe-moi si tu m'aimes line :)

    trisch xo

    RăspundețiȘtergere