vineri, 10 aprilie 2009

Despre cum sa dam copy/paste

Nu vreau sa fiu rea dar am dat peste un site destul de asemanator cu "Fashion under 100" care ne sugereaza look-uri celebre la preturi reduse. Ideea nu ar fi rea. Probabil ca ei vor sa demonstreze ca putem fi elegante sau ca putem avea un look celebru si la preturi mai mici.

Din punctul meu de vedere, toate aceste site-uri care fac chestia asta, printre care se incadreaza si Bargain Fabulous, ar trebui sa promoveze altceva. De exemplu ponturi, sfaturi, sugestii. Ce rost ar avea sa copiez look-ul lui Beyonce. Oricum hainele alea nu ar arata pe mine la fel de bine ca pe ea. Doar ea are consilieri de imagine care, inainte s-o imbrace cu ceva, se asigura ca acel ceva ii vine trasnet. Eu vad ideea de moda ca o chestie cat de cat de unicitate. Pana la urma felul cum ne imbracam trebuie sa ne reflecte personalitatea, nu? Ce rost ar avea sa vreau sa fiu altcineva decat sunt? Nu ar trebui sa profitam fiecare de punctele forte si sa ne creem propriul stil? Sper ca nu am fost din nou agresiva asa cum am fost la postul cu gentile.

Fetelor, voi ce credeti? Ati copia un look daor ptr ca apartine unei vedete?

5 comentarii:

  1. Yes I do know Витас! He's alright in my books. Thanks for the comment :)

    RăspundețiȘtergere
  2. i have done it before but not with major celebrities. more like reality show stars. but not through what other wesbites say i should do. i just look at the outfit and i make my own version of it. right now though my main inspiration is other bloggers. i love being inspired by real girls with style.
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  3. eu vroiam sa vad si alte puncte de vedere giuly. daca nu esti de acord poti spune

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm....mi se pare normal sa ne inspiram din stilul vedetelor, dar nu mai mult...doar la bal mascat mi se pare normal sa faci "copy-paste".:)

    RăspundețiȘtergere