vineri, 3 aprilie 2009

Hmmm.....

Salutare,
In urma cu o luna aveam o discutie cu prietenul meu in privinta masinilor. Ma uitam ca in ziua de azi toate masinile seamana foarte mult intre ele. Kia Cee'd seamana foarte mult cu Peugeot 207, care, la randul lui seamana foarte mult cu Fiat, care, seamana cu Clio 3. Apoi a venit intrebarea: Chiar s-au epuizat toate ideile?
De dimineata am stat o ora cred pe MyBagsVendor si mi-am dat seama ca din toate acele merci celebre nu am gasit decat trei gentute care sa-mi fie pe plac cat de cat. Oare gusturile mele s-au dus pe apa sambetei sau chiar s-au epuizat toate posibilitatile?
Care mai e sensul de a da o gramada de bani pe o geanta semnata de un brand celebru daca tu stii ca geanta aia nu se mai deosebeste cu nimic de restul? Pana la urma asta e ideea, nu? Sa ai ceva unic.
Mai jos sunt alegerile mele.
Voi ce parere aveti?




Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

6 comentarii:

  1. Sunt dragute, dar nu cred ca as cumpara vreuna din ele...eu imi iau de obicei gentile de "toata ziua" de la o firma numita David Jones...le gasesti in Unirea. Au multe modele ( nu toate frumoase, dar poti gasi destul de usor ceva care sa iti placa) si sunt accesibile ca pret.

    RăspundețiȘtergere
  2. nici eu nu obisnuiesc sa dau o avere pe genti. musette a fost o exceptie. nush ce-a fost in capul meu cand am dat banii pe geanta aia. e grea si goala. imagineaza-ti cum e plina. o sa incerc si la unirea. ms ptr pont

    RăspundețiȘtergere
  3. cand am scris postul asta eram foarte revoltata de raportul dintre pret si originalitatea modelelor. acum mi-a mai trecut :)

    RăspundețiȘtergere
  4. i can understand your frustration. obviosuly every woman wants something different to wear and doesn't want to be a clone of the next woman beside her.
    have u tried going to local designers? i am actually amazed by the raw talent that young romanian designers have. Their stuff is pricy but at least u know that it's unique and they dont produce more than a couple of the same product. u should go to idelier concept store. i heard they carry a good selction of unique stuff.
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  5. nu de asta e vorba. nu caut sa-mi cumpar. eu imi petrec majoritatea timpului pe net si am vazut site-ul asta. aparent arata bine. apoi am vaut modelele si implicit preturile. si m-am enervat. nu mi-au placut deloc iar preturile erau mari. deci nu e vorba de productia in serie. e vorba de originalitate si bun gust, care mi se pare ca s-a pierdut undeva pe drum

    RăspundețiȘtergere