joi, 2 aprilie 2009

Dresses to die for!

Salutare,
Azi mi-am facut revizia generala a garderobei si am descoperit ca stau foarte prost. Din pacate nu am nici bugetul si nici nu este momentul pentru o investitie prea mare. Am cautat putin pe net sa vad care mai sunt tendintele si preturile. Am dat peste Nordstrom, de unde am preluat cateva modele. Sper sa nu fi exagerat cu numarul fotografiilor. Nu m-am putut hotari la ce sa renunt. Toate modelele sunt stilul meu. Din pacate preturile nu sunt adaptate crizei prin care trecem. Sper sa va placa selectia facuta de mine.
Va pup!


























Fotografiile folosite nu ne apartin si nu sunt folosite in scopuri comerciale decat daca acest lucru este specificat. Daca sunteti companie si nu doriti ca pozele dumneavoastra sa apara aici, va rog sa ma contactati si le voi scoate imediat.

6 comentarii:

  1. Fabulous choices, especially the belted gray shift and that last bustier dress!

    xoxox,
    CC

    RăspundețiȘtergere
  2. I defintly understand what your style is like now. very classic, timeless chic. elegant and sophisticated but not over the top. a lot of wrap dresses and shirt dresses with elegant details.
    with every post i know more about u.
    hihi
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  3. m-ai facut sa zambesc
    sunt clasica
    f rar incerc hainutze mai indraznete

    RăspundețiȘtergere
  4. ce de dimineata bloghezi acuma. nu cred ca e vina ierbii. cred ca din cauza ca le port cu ciorapi negrii nu se vad detalile prea bine. sunt aceasi din postul cu the persian scarf.
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  5. m-am trezit zambind
    aseara am fost la film si m-am simtit bine

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragute!Abia astept sa se faca putin mai cald sa imi scot si eu rochiile la plimbare.:)

    RăspundețiȘtergere